Hardloopschema’s

De Dikke tien runn is ervoor iedereen. Jong oud, beginner en gevorderd, snelle lopers en recreatieve dribbelaars.Voor de ervaren loopevenement deelnemer is de training vaak al ver voor het evenement begonnen of is deze dikke tien een mooie testloop in een schema naar een langere afstand.Maar voor hen die nog niet zo gewend zijn met een schema te lopen geven we hier een paar mooie trainingen. Je kan het gebruiken als je voor het eerst een 5 of een 10 kilometer gaat lopen.Of als je al meer getraind bent maar toch een stok achter de deur wilt, die je helpt met regelmaat te trainen, dan kan dit schema helpen. 
De DikkeTien organisatie belooft je in elk geval dat je de 5 en de 10 km helemaal gaat uitlopen als je deze schema`s consequent gaat gebruiken. De  snelheid is hier niet echt het hoofddoel maar we denken dat je voor de 5 km een kleine 30 en voor de 10 km een kleine 60 minuten nodig hebt. Wat we voor 100% garanderen is dat je met deze schema`s vooral kan genieten van de prachtige loopsport, de mooie natuur, de omgeving, wind, regen en dat je werkt aan een betere conditie. 

Veel succes! en we zien je graag aan de start van De Dikke Tien Runn

ps. vragen over de schema’s? stel ze vooral.

Downloaden

Download hier het schema (pdf) voor de 5 kilometer.
Het schema voor de 10 kilometer (pdf) vind je hier.

Of.. bekijk ze hier onder..

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.